Reacties
Reacties 1 - 50 van 72
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ton | prachtig verhaal van mooie trip, veel succes en plezier… | 5 feb. '17 |
| Janni Millenaar | Weer fascinerend om te lezen. Leuke tijd daar! | 3 feb. '17 |
| Annemieke | Het is idd stevige kost, Joke, Myrna en Rob. We konden… | 3 feb. '17 |
| Annemieke | Het was idd een unieke bijzondere reis. Veel gezien… | 3 feb. '17 |
| Lieke | Annemieke het was een boeiende reis. Het mooiste was… | 3 feb. '17 |
| Rob | Fascinerend! blijkbaar heb je alles direct netjes… | 3 feb. '17 |
| Myrna & Co | Indrukwekkend... En nu: het Volgende Hoofdstuk! Zet… | 3 feb. '17 |
| Emonds Joke | Zo even wat geschiedenisles gehad, overigens erg indrukwekkend.… | 3 feb. '17 |
| Fred | wat een drukte zeg, take care | 1 feb. '17 |
| Ellen Straver | Hoi Annemieke, Leuk om je te volgen. Heb besloten… | 1 feb. '17 |
| Jeanne | Hoi annemieke Je maakt heel wat mee ,mooie foto 's… | 1 feb. '17 |
| Josephine | Mooi verhaal weer. Wel heftig denk ik, brrrr. Zeker… | 1 feb. '17 |
| Emonds Joke | Pas goed op jezelf Annemieke!! | 1 feb. '17 |
| Josephine | Goh Miek. Wat bijzonder allemaal! Ik moet aan de geschiedenislessen… | 25 jan. '17 |
| Marlies | Goedemorgen. Een hiaat in m'n kennis opgevuld.… | 24 jan. '17 |
| Fred | geen loempia tentjes..? | 23 jan. '17 |
| Patty | ik lees dit weer met een big smile op mijn gezicht.… | 22 jan. '17 |
| Myrna & Co | Ding dong!! x | 21 jan. '17 |
| Frits | Volle bus dit keer of achterbank weer voor je zelf?… | 20 jan. '17 |
| Josephine | Bizar allemaal. Karl Marx zal glimlachen in zijn graf.… | 20 jan. '17 |
| Marlies | Jeetje! En dat allemaal bovenop een berg? | 20 jan. '17 |
| Mark peters | Veel plezier , het klinkt allemaal heerlijk ! Net… | 20 jan. '17 |
| Myrna & Co | Wat? Geen goede wijnen?! | 19 jan. '17 |
| Myrna & Co | Wat... geen goede wijne?! | 19 jan. '17 |
| Josephine | Helemaal niet erg, geen beschikking over pc, internet… | 19 jan. '17 |
| Marlies | Lekker leesvoer!! Mooie reis hoor. XM | 19 jan. '17 |
| Fred | Had even een uurtje pauze,! Mooi verhaal (kan je ze… | 19 jan. '17 |
| Ann DS | Wat leuk om dit allemaal te lezen, net of ik er zelf… | 11 jan. '17 |
| Annemieke | Hi Ellen, ja genieten zeker. Het komt nu wel al twee… | 11 jan. '17 |
| Ellen | Lijkt dat je er wel van geniet Annemieke. Blijven… | 10 jan. '17 |
| Josephine | Je fietst wat af zo. Hihi. Geniet er maar van. Xxx | 10 jan. '17 |
| Josephine | Wat schrijf je weer grappig. Ik zie je helemaal zitten… | 10 jan. '17 |
| Fred | It's a dirty job....but someone.......vul zelf… | 10 jan. '17 |
| Marlies | Alles zwaar gegund natuurlijk maar de laatste zin… | 10 jan. '17 |
| Annemieke | Hi Maria...kus terug xxx | 10 jan. '17 |
| Annemieke | Hi Joke....trouwe volgster :):) Al reisje Australie/NZ… | 10 jan. '17 |
| Annemieke | Hi Jeanne, leuk dat je me volgt... Heerlijk om zo… | 10 jan. '17 |
| Annemieke | Eindelijk dat reunietje van Afrika en dan Thais eten.....hoe… | 10 jan. '17 |
| Annemieke | Dank je Mark.... Zal de verhalen proberen zo warm… | 10 jan. '17 |
| Fred | Toppie...!!! | 9 jan. '17 |
| Fred | Zal toch niet bijna 10 uur in die bus hebben gezeten… | 9 jan. '17 |
| Jeanne | Nou annemieke je bent een echte aventurier geworden… | 9 jan. '17 |
| Emonds Joke | Wow Annemieke.....geweldig !! | 9 jan. '17 |
| Rob | Cokeles? kan je volgens mij ook in Nederland leren… | 9 jan. '17 |
| Maria | Wat ben ik blij dat ik met je reisverhalen met je… | 9 jan. '17 |
| Maria | Wat ben ik blij dat ik weer met je reisverhalen met… | 9 jan. '17 |
| Mark peters | Eindelijk is gisteren de eerste sneeuw gevallen en… | 8 jan. '17 |
| Annemieke | Hi Claire, het is niet lastig om alleen te reizen.… | 7 jan. '17 |
| Annemieke | Best geinig dingetje...lekker luchtig!! | 7 jan. '17 |
| Annemieke | Haha...zeker...een lesje of gewoon een lekkere maaltijd!!… | 7 jan. '17 |
1 2 Volgende »

- Ton: prachtig verhaal van mooie…
- Janni Millenaar: Weer fascinerend om te lezen.…
- Annemieke: Het is idd stevige kost,…
- Annemieke: Het was idd een unieke bijzondere…
- Lieke: Annemieke het was een boeiende…
Alle reacties »