Wijn enzo......
Foto’s 1 - 20 van 114 |
-

Duurde even ... maar lekkere pizza's..
-

Lang leve de Keuning!!
-

Hapje eten
-

Nog steeds Koningsdag!!
-

Door naar Swellendam
-

Dat was die weer...
-

Nog meer uit een vaatje....Shiraz?
-

Weer anders....leuk!!
-

Best te doen, hè?
-

Hoe kumpt ut?
-

Uit een vaatje tappen
-

Rondleiding van Loveren
-

Yumm...
-

Lunch
-

Cheerzz..
-

Door naar van Loveren
-

De landlady
-

Rondleiding wijngaard
-

Woonhuis
-

Springfield Estate

- Annemieke: Haha....ik denk gewoon doorgaaaan!!
- Annemieke: Goed plan...spreken wat af…
- Marlies: Ook voor mij de terugreis.…
- Karen Esser: Dat wordt afkicken en sporten…
- Annemieke: Dank je wel... We logeren…
Alle reacties »