Gamedrive

28 april 2016 - Swellendam, Zuid-Afrika

Aangekomen in Swellendam worden we verdeeld over meerdere huisjes. Dit is de komende 3 nachten ons onderkomen. Iedereen is behoorlijk lam van de afgelopen dagen. Hoezo een alcoholprobleem?? Op tijd naar bed.
Vanochtend weer vroeg uit de veren. We rijden vandaag de Gardenroute. Via Heidelberg naar Albertinia. Daar lunchen we met een fantastisch uitzicht om daarna een gamedrive te doen. Een rit van 2 uur waarbij we een leeuw, leeuwinnen, giraffen, wildebeast, springbok, elanden, grashoppers, neushoorns, olifanten, teckels, helaas geen cheeta, Mumbai Indiërs, antilopen, kudu’s, struisvogels, een reiger en helaas geen tasjeswerpers tegenkomen.
Al met al een supermooie rit met ook nog eens een fantastisch uitzicht.
Op weg terug naar onze cottages langs de supermarkt om spullen te kopen voor een braai.
Ik heb me verschanst in het kantoortje……EINDELIJK goed internet. Dus als een gek alle foto’s uploaden en dit verhaaltje afschrijven. Voordeel is wel dat iedereen druk aan het koken is en ik een contante aanvoer van een heerlijke Chardonnay van Springfield krijg. Denk dat ik nog even lekker blijf zitten……..

1. Marlies de Graaf:
    28 april 2016
    Het was een geweldige dag!!! Dank aan Rob en Ton voor de organisatie. Nu aan de braai. Weer geweldig.