Relax modus

18 maart 2023 - Uthukela DC, Zuid-Afrika

Het voelt alsof we hier al dagen zijn terwijl we eigenlijk niet zoveel meer doen dan heel veel eten en drinken 😏 The Cavern ligt minstens 10 km verwijderd van de bewoonde wereld en die 10 km beslaat ook geen erg goeie weg dus we verblijven hier 4 hele dagen. Met vol pension want ergens even gaan eten lukt niet. Er is van alles te doen en geen enkele planning. Iedereen doet lekker z'n eigen ding en alle gasten eten gezamenlijk op hetzelfde moment. Dus dat zijn de enige tijden die je in de gaten moet houden met elke dag een ander keuzemenu. Het is allemaal erg bijzonder en enorm lekker dus we eten natuurlijk veel ste veel. Maar goed, dat is voor latere zorg.

Zwemmen, zonnen, massages, manicure, een swing en ziplinen. Verder is de omgeving ongelofelijk mooi dus je kan hier mooi wandelen.

Gisteren hebben we de 60ste verjaardag van Rob uitgebreid gevierd en vandaag is het alweer de laatste dag hier.

Morgenochtend vroeg vertrekken we richting de grens van Mozambique waar we overnachten in Marlothpark. We zouden naar het Zinave National Park gaan maar dat is door Cycloon Freddy volledig onbegaanbaar. Er is al weken niemand meer naartoe geweest, paden zijn weg en het terrein is één grote kleivlakte. De planning is dus ietwat gewijzigd  en we rijden vanuit Marlothpark door naar Biyamiti Bushveld kamp in het Krugerpark. Woensdag steken we de grens over om ons Mozambique gedeelte te beginnen.

1. Marlies de Graaf:
    18 maart 2023
    Weer fijn om mee te mogen lezen. Had hier al wat meegekregen van die cycloon 🌀. Fijn dat er een alternatief is. Enjoy 🥰
  2. Karen Esser:
    19 maart 2023
    Zo Miekie, jullie zorgen weer goed voor jezelf 😅. Ziet er allemaal lekker rekaxed, gezellig en heerlijk 😋 uit! Ja die cycloon is wel een dingetje als je leest wat die heeft aangericht. Flexibele planning is altijd fijn dan. Goede reis alvast en let goed op elkaar en vooral genieten 😘