The Cavern, Drakensberg

16 maart 2023 - Johannesburg, Zuid-Afrika

We vliegen om half 10 naar Johannesburg en willen op tijd naar het vliegveld. We moeten rekening houden met een flinke spits dus de wekker staat vroeg. Geen ontbijt maar inpakken en wegwezen. Grootste uitdaging is 2 auto's, 9 passagiers met allemaal een grote koffer èn handbagage.

Het is passen en meten maar de aanhouder wint en de deuren kunnen dicht. Dat had ik toch echt niet verwacht...   Een echte Reeve & Co. aktie

Overal staan er files dus de navigatie leidt ons zo goed als het gaat daar omheen echter worden we daardoor wel door de Kayelitsha townships gestuurd...oeps... gelukkig hier geen stilstaand verkeer, we moeten wel kunnen blijven rijden. Triest om te zien allemaal.

Huurauto's even optoppen en inleveren en gelukkig soepeltjes overal doorheen. Ontbijtje "to go" gekocht voor iedereen en we mogen meteen het vliegtuig in.. Strakke planning. We zitten allemaal bij elkaar bij de nooduitgangen dus gezellig en lekker veel beenruimte.

Bagage is allemaal mee gekomen dus dat is ook heel prettig. We worden opgehaald en in een busje naar Bush Trackers gebracht om onze auto's op te halen. Van daaruit is het zo'n 400 km naar The Cavern in Drakensberg waar we de komende dagen logeren.

1. Marlies de Graaf:
    15 maart 2023
    Pffff klinkt stressvol. Fijn dat alles goed gegaan is. 😘
  2. Karen Esser:
    15 maart 2023
    Nou op zijn Rob & co manier, maar komt altijd goed toch! Fijn dat jullie er zijn 😘